NBKF med nytt bransjemagasin : 1200º

29.8.24

Norsk Byggkeramikk Forenings første utgave av 1200°

Velkommen til Norsk Byggkeramikk Forenings første utgave av 1200°

Utforsk, lær og la deg inspirere av keramikken til ditt neste prosjekt! Spekket med spennende portretter, prosjekter og ideer til anvendelse av verdens eldste, holdbare og kanskje vakreste byggemateriell.

Ambisjonen med dette magasinet er å løfte norske byggeprosjekter ved å fremheve keramikkens rolle i å skape bærekraftige og estetisk tiltalende løsninger som varer. Enten vi bevarer historiske skatter eller utforsker futuristiske design, handler det om å skape materialpoesi som gjenspeiler alt fra stram romslighet til fargerike festligheter. Keramikken vil utvilsomt stå som en unik detalj i dette mangfoldet. Fremover må vi satse på å se mer artistisk bruk av materialer og håndverk.

Gå ikke glipp av : Syv store arkitektstemmer, deres prosjekter og innsiktsfulle intervjuer. Sirkulære løsninger med keramikk, les mulighetsstudiet vi har gjort sammen med Transboarder Studio og Oslo Badstueforening.

Våre innsikter om fremtidens keramikk kan gi deg et fortinn i kommende prosjekter.

Hele magasinet finner du gratis her :

Link i bildet.